måndag 24 augusti 2009

Tjugofjärde i åttonde


Happ, då var sista sommarlovet slut och dags för första dagen i skolan idag! Det var lugnt, med härligt schema!! Imorgon har vi inga lektioner så vi är helt lediga (det börjar bra!) Jag ska nog passa på att gå ut och cykla/springa/gå och sen simma på löga! 20 kr för å komma in är ju ingenting och så är det superbra träning. Måste ligga i lite nu när det inte är så lång tid kvar till VM. Borde egentligen börjat för länge sen, men har ju jobbat hela sommaren (nästan iallafall). Jag har varit för lat helt enkelt. Fast under sommaren har jag cyklat in till stan, nästan 2 mil, tre gånger! Stolt som attan är jag, men mycket mer träning än det har det inte blivit. Det är nu hårdträningen börjar, med fyra timmars disco imorgon. Jag är bara ledig på fredag den här veckan eftersom jag är assistent och hjälper den lilla formationen också. Men det är kul!! Älskar att träna och röra på mig. Speciellt dansa<3 Och den här träningen behövs efter en slapp sommar!

Nu har jag inget mer att berätta än att skolan är igång och jag är super pepp på det! Vill bara att trean ska vara klar nu så jag får börja med det jag vill göra resten utav mitt liv! Jag älskar mitt liv!<3







3 kommentarer:

Angelina Präst sa...

Den "lilla formationen"? haha;)

Emma Desiré Haettman, sa...

hahah jaa ;) det är ju så vi kallar er. Vi är ju den stora:P det är bara för ni är 12-15 :D

Angelina Präst sa...

haha jo jag vet:D ni är den stora, vi e den lilla, så äre bara haha:)
tycker bara det låter lite kul, för jag e inte liten hihi:D