måndag 1 december 2008

23 dagar kvar


Idag är det 23 dagar kvar till julafton. Och på min bilddagbok kan ni följa min ned räkning :D
I helgen var det som sagt tävling. Vi vann i paren, trots att vi hade sopsäckar på oss:P haha kan förklara mer sen när jag har bilder. I singeln vann jag också för andra året i rad :D Så nu är jag Dansskolemästare igen :D Superskönt å inte förlora titeln :) Men alla var riktigt duktiga, å de va väldigt tuff konkurrens så de hade kunnat gått hur som hellst tycker jag. Ikväll har jag dans, då blir det lite grupp träning med Crash, hehe, tror nog jag kommer ihåg allt.

Nu har jag precis skrivit klar den där spanska grejen som skulle vara klar imorgon, skönt skönt. Slipper man oroa sig för den mer. Nu är det bara näthandeln kvar. Ska sncka lite med vickan å martina, för jag tror de va inne på msn.

Ska försöka skriva så ofta jag kan. Tills vi hörs igen: Ha de bäst<3

Inga kommentarer: