torsdag 4 december 2008

Elin<3


Träffade elin på stan i tisdags efter en lång skoldag. Vi kollade runt på stan lite, sen gick vi och fikade för min magde kurrade. Elin köpte en annanas smothie, och jag blev stammis där på en dag:P Mer behöver jag inte berätta;) haha. Det blev iallafall en riktig skratta atack dag, då först en tjej ramla i trappan och såg helt störd ut, plus att hon låg kvar aslänge efteråt. Sen inne på cafét blev det väldigt mycket skratt, orsaker: Blinda mormödrar som ska köpa julklappar och lite annat :P Sen när vi gick ifrån cafét möttes vi av tre små tjejer och en lika liten kille. En av de fyra små ungarna sa hej till oss. Både jag och elin stog tysta hur länge som hellst tills elin yttrade ett litet Hej! när de redan gått förbi. Sen när jag skulle åka hem kom bussen och sen gick Elin iväg till sin cykel så sa jag i panik: Tack för att du ville gå med mig på stan.. eller tack för att jag ville gå med dig. Hahaha <3 Kul dag <3

Inga kommentarer: