torsdag 18 december 2008

Latin uppvisning


Ikväll ska jag på en latin uppvisning i mimers salar. Hoppas det går bra, jag brukar ju vanligtvis inte dansa denna sortens dans, men det går kanske bra ändå. Ska dansa i klackisar också, får de hur det går eftersom jag igår på träningen trampa både Jesper och Linda på fötterna :P

Nu håller jag på och försöker göra klart min svenska, det går inge bra. Ska nog logga ut från allt på datan och börja plugga, för ikväll hinner jga inte eftersom det är uppvisning. Vill göra om i min blogg, men vet inte hur :/ Å så vill jag att fler ska kolla på min blogg å följa den med bloggkoll, hm? Någon som vet hur man gör sin blogg lite känd?? :)

See ya <3

1 kommentar:

Anonym sa...

sv: haha oj hoppas arbete gick bra :)?

Va uppvisningen kul föresten´?:D
Och nej, jag kan inte låta bli att oroa för lördag migg haha