tisdag 16 december 2008

Pulver i ögonen


Sitter nu, trött som attan, här och skriver klart nån spanska grej vi skulle lämna in på torsdag. Måste göra svenskan oxå men det lär nog bli en annan dag, imorrn förmodligen eller på torsdag, för nu håller mina ögonlock på å trilla igen. Jag vankade kvart över 6 i morse, började kl 8.10 sen gick jag i skolan heela dagen till kl. 16.30 ungefär. Då stack jag ner till stan innan Dianas julkonsert började kl.19. Det var fint, men nu är jag ruskit trött så jag tror jag kilar och sover.

De ja köpte på stan va iallafall: Två par spets trosor, vita och svarta. Ett par vita thigts till uppvisning på torsdag (Vicky kom ihåg klänningarna), och två jätte fina strassarmband. Imrogon har jag lite sovmorgon iallafall, då kanske jag kan sova ut.. Fast jag skulle ju vilja kolla på julkalendern:P Haha nu ska jag sova så får vi se när jag kommer upp imorgon bitti.

Puss ciao<3

Inga kommentarer: