onsdag 10 december 2008

Irrihumör


Sitter just nu och funderar på hur jag ska bli en bättre dansare och hur domarna ska få upp ögonen för mig. Vet det låter hur töntigt som helst att jag inte funderar på viktigare saker i livet. Men just nu är dansen viktigast för mig. Jag har kollat på lite bilder, å filmer och har kommit fram till ganska mycket saker. Jag som inte har så stor mun kan ju alltid göra ett sådantdär överdrivet smile så ögonen ser ut som små streck och munnen är halft öppen ni vet, å så måste jag dansa med mer självförtroende, typ upp med huvudet å så.





Jag kanske borde tänka att jag har vunnit redan. Haha, som på bilden. Sen måste jag ju bli snabbare och hårdare i mina danssteg. Jag ska försöka göra lite av de här på träningen idag. Vi får se hur det går. Förhoppningsvis bra. Egentligen spelar de ingen roll om vad jag skriver här i. Ingen som läser å kommenterar iallafall. Nu blev jag på irri humör å har nog vart de ganska mycket idag. Kanske är hungrig eller nåt. Va ju skit mat i skolan. Jag ska nog ta å äta något nu då.

Vi hörs kanske mera, någon gång i framtiden.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser ju jämt o försöker kommentera. (hoppas den här kommer fram nu!) :D

Emma Desiré Haettman, sa...

hahah :D oki då, men ud är nog den enda:P

Anonym sa...

Jag läser din juu!!
Fan jag är avis på dig iaf. Vill oxå kunan gå in så mycket för dansen ogrejjer. När man dansar, det blir lixom något som man lever för!
Jag håller på dig :)

Emma Desiré Haettman, sa...

hihi tack vicky :D <3

Anonym sa...

Jag läser också :) fats jag kansek inte är så bra på att kommetera. Men dessi jag tror på dig, jag vet att du kommer gå långt inom dansen!<3

Emma Desiré Haettman, sa...

å tack lovisa :D heheh visste inte att du läste eller hade blogg, ska genast lägga till dig på bloggkoll:D <3

Anonym sa...

jag läste första gången idag :D <3