lördag 13 december 2008

Dansavslutning på söndag


Sitter här å fryser å längtar som sjutton till sommaren, tänker på gamla minnen, allt mysigt som händer på sommaren. Kommer aldrig glöma sommaren 2006, varmaste och mysigaste sommaren någonsin:) Försöker dansa mig varm just nu, men de går inte så bra för jag inte har nån musik, vet inte om de är jag som är helt oteknisk men högtalarna funkar iallafall inte. Sladden sitter i och högtalarna är på men de kommer inget ljud :S säkert min bror som sabbat. Igår städade jag mitt rum och gjorde lite julmysigt där. Måste börja handla julklappar snart, för julen börjar sakta krypa närmre, har redan fixat två julklappar men det är långt ifrån klart :/ Nu har jag suttit här ganska länge så ska nog kila upp och göra någonting annat.

Imorgon är det Dansavslutning i Västeråshallen (bombardier arenan, eller va den heter nu :S )

KOM Å KOLLA VETJA!! Jag är med i alla 4 föreställningar, första börjar 10.00

2 kommentarer:

Anonym sa...

tack:) yes jag har gjort om den lite haha

Anonym sa...

svar: haha jaa jag vet, och det dryga är att jag har prov både måndag & tisdag så känns inte som jag kommer hinna plugga :p

okej, ska bli skitkul att se musikalen :D