måndag 18 maj 2009

Dags för ett inlägg kanske? - SM


Det var tävling i helgen. Både lördag och söndag. Sista tävlingen för denna termin var SM och hölls här i västerås (bombardier arena).

På lördagen tävlade jag i formation och singel. Formationen vann vi med alla ettor, utav två startande. I singeln kom jag till semifinal och slutade på en nionde plats utav 38 startande:)

På söndagen tävlade jag i par och disco freestyle. Dannis och jag blev skadade i varsitt knä. Men vi bet ihop och kämpade på. Det blev en fjärde placering i paren utav 24 med bedömning: 1 4 4 5 5. I freestylen kom jag tvåa med bedömning: 2 3 2 2 2.



Cus we don´t complain!



På fredagen innan tävlingen fixade jag, Linda och Bibbi snabbt ihop kläder till singeln. Det slutade med att jag valde att stika ut, det blev en svart topp och ett par trasiga jeans som drog till sig mycket uppmärksamhet. Folk jag inte kännde kom fram och sa hur snygga byxor jag hade. Så fick jag ett plus från en reporter från danssportidag.se Riktigt roligt var det och så stärkande :D TACK för all hjälp!!!

Det blev en riktigt lyckad helg för mig, trots en riktigt hemsk vecka.

<3

2 kommentarer:

vigge sa...

det var bra gjort och ni var väldigt duktiga :)

Emma Desiré Haettman, sa...

tack :D