lördag 2 maj 2009

Mallorca - la primera parte


Nu är jag tillbaka efter en vecka i solen, eller det var egentligen inte så mycket sol. Under hela resan var det kanske 2,5 dags strålande sol och resten molnigt och regn :/ Men det har varit en otrolig resa med underbara människor och härliga upplevelser. Var blandannat med på bamse stars, olympiska spel: fotboll, dragkamp och basket. Det va sverige mot finland, norge och danmark. Sverige vann!! Måste bara säga att jag va grym som målvakt i fotbollen och så gjorde jag en tre poängare i basketen, helt oförväntat. Vi prövade på olika spel som krocket, la cross eller va de heter, vatten gympa och så. Sen va vi med på lite olika quiz och allt möjligt. Fick kram av Bamse, Lille skutt och Vargen. Mycket som hände under en vecka och nya trevliga människor har jag allt träffat. Många spanjorer som flörtade med oss och jag och Daniella blev riktigt populära bland restaurangägarna (speciellt jag som kunde impa med lite spanska) Jag shoppade lite när jag var där nere. Skor, tröja, asstor klubba och lite blandat. Lovar att lägga in bilder här snart. Då låter jag nog bilderna tala för sig också.

<3

1 kommentar:

Anonym sa...

ter som du haft en härlig resa trots lite sol... Kul att du fick använda din spanska också. Men du kom inte hem med någon spanior då;) :P kram/Densie