söndag 31 maj 2009

Morsdag




Nu ska jag skriva ett litet inlägg till min kära mor som har och offrar nästan allt för mig. Även om jag inte alltid visar att jag är tacksam för att du finns där för mig ska du veta att jag är det och att jag älskar dig! Jag tror att du redan vet det, men det skadar inte att säga det ibland. Som när ni skulle åka iväg till italien började jag gråta för jag tänkte på allt som kunde hända både dig och pappa och kunde inte klara tanken att leva ett liv utan er. Ni har alltid funnits där och haft en hand på min rygg så jag inte ska ramla. Ramla ner och slå mig så hårt att det blir svårt att resa sig igen. Ni har alltid funnits där och fångat mig i mina fall, lyft upp mig och gjort mig starkare. Ni är underbara och varje dag borde vara föräldrars dag med tanke på hur mycket de offrar för sina barn. Jag vet att mina föräldrar skulle göra allt för mig. Jag älskar dem! Ni finns i mitt hjärta och kommer aldrig kunna kliva ur det. För hur mycket än vi bråkar kommer jag alltid veta och komma ihåg att ni gjort och gör allt för mig. Jag ska inte göra er besvikna någonsin! Finner inga mer ord för hur jag ska förklara hur mycket ni betyder för mig. Att ni bara finns där och ger mig en godnatt kram är jag oerhört tacksam för. Jag älskar er Mor och Far<3

3 kommentarer:

Anonym sa...

<3<3<3 kramar/Densie

Agnes Frandsen sa...

gud va jag gillar din blogg. ! så himla söt du är! och bloggen (L)

Emma Desiré Haettman, sa...

ååh tack agnes :D