torsdag 28 maj 2009

ELIN


Hade träning igår, och det kommer jag har ungefär varje dag nu tills EM. Elin fick mig att skratta igår på träningen och det var underbart för det behövde jag just då! Jag skriver det här för att hon ska veta vilken underbar vän och människa hon är. Går nästan inte att beskriva i ord hur mycket jag tycker om dig! Ett gott skratt förlänger livet säger man ju. Jag tror att om jag skulle vara med Elin varje dag i ett år, så skulle jag leva i en evighet. En människa som kan göra en så glad och känna sig så bra trodde jag inte fanns. Men det gör de! Det har jag verkligen fått bevisat för mig. DU är underbar min vän, och jag behöver dig<3




5 kommentarer:

Anonym sa...

Va söta ni är!:) och jag tyckte du verkade lite nere på träningen, men hoppas du är ok! <3

e sa...

Åh vännen, vad söt du är!
Ibland undrar jag om ett av mina bästa val var att gå upp till er bubbelbadskväll för några år sen? :D Haha, det var trors allt första gången vi sågs utanför dansen. Bra val jag gjorde om jag får säga det själv ;) Älskar dig min dessypessy!

Emma Desiré Haettman, sa...

åh juste :D jaa, verkligen ett superbra val, annars hade jag kanske inte lärt känna sig så här bra! Jag älskar dig massvis Elin <3

Anonym sa...

Fina ni är:) <3/Densie

Anonym sa...

Fina ni är:) <3 /Densie