torsdag 28 maj 2009

Hallsta och träning


Nu är det så här att jag är ledig från skolan både idag och imorgon. Någon som blir lite avis??:P Så om några timmar ska jag hem till min kära klasskamrat Martina som bor i Hallsta (vilket hörs på hennes söta dialekt), vi ska kanske grilla om det inte regnar, sen vet jag inte vad vi hittar på. Jag ska sova där tills i morgon iallafall. Sen blir det träning. På lördag kommer kanske Elin hem till mig. Och vi ska nog tälta isåfall:D Sen på söndagen blir det träning igen. Men på kvällen firande av Sm framgångarna med BBQ på djäkneberget. Måndag, tisdag, onsdag, och torsdag = träning (fast på onsdagen ska jag till söderhamn, jag har blivit frågad av en grupp som heter Temptation ifall jag vill tävla med dem på EM, och jag tackade ja!) Söndag och måndag veckan efter = Träning. Sen är vi lediga tisdag, onsdag och på torsdagen åker vi iväg.. Sen på fredagen den veckan ska jag tävla i disco freestyle, lova att hålla alla tummar ni har för mig :D på lördag blir det par, lova att hålla alla tummar där för oss också. På söndagen är det grupp och formation so gäller, håll tummarna där också ifall ni orkar ;)

Kommer antagligen skriva någon mer gång här i bloggen men jag kännde för att uppdatera er redan:P

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till på EM! Kommer gå bra o jag ska hålla tummarna!!! :)<3/Denise

Emma Desiré Haettman, sa...

:D

vigge sa...

jag kommer också att hålla tummarna för dig, hoppas verkligen att det går bra :)
kram

Emma Desiré Haettman, sa...

:D