onsdag 15 april 2009

Tankspridd


Igår fick jag höra av en vän att jag har blivit lite tankspridd på sista tiden och det kan nog stämma. Konstigt är det verkligen inte med tanke på hur stressad jag är. Men jag kan vara lite glad för jag tror inte jag är den enda som är det. Busschauffören jag åkte med hem glömde att byta destination eller vad det heter när jag skulle fylla på mitt busskort, så jag skulle inte kunna åka med det här ifrån skultuna. Så imorgon måste jag gå till centralen och fixa kortet så jag kan åka vart jag vill;) Jag fick kliva av bussen med en röd lapp bara, lite roligt var det förutom att jag kände mig lagom generad när jag gick förbi hela bussen.


Nyss kom jag iallafall hem, hade prov sista timmen som de gick sådär på, har inte pluggat någonting under lovet. Började i går kväll och läste igen i morse. Jag får helt enkelt skylla mig själv. Jag skulle haft engelska muntliga nationella också + redovisning av två engelska recensioner, men det visade sig att vi inte hade någon engelska så det kunde jag inte göra. Men det var tur för jag har inte gjort klart någon av de två recensionerna.



Ikväll blir det onsdagsdans = mycket skratt och mycket träningsvärk! Älskar onsdagarna<3