måndag 13 april 2009

---


Om en timma ungefär åker jag iväg till västerås för att sola med James, efter det ska flera ur formationen träffas och spela lite brännboll eller nåt sådant och käka lite glass innan 4 timmars träning. Tävling nu på lördag, känner mig helt ur form och vet inte vad jag ska göra för att bli taggad. Hoppas träningen idag och träningarna resten av veckan kommer få mig lite mer taggad och förberedd:P Har inte mycket mer att säga än att lovet tar slut i dag och skolan börjar i morgon. Ser verkligen fram emot det, med prov på onsdag, två inlämningar (som jag bara har börjat med en), och sen ett prov på torsdag. Jag kommer inte klara något utav det så det är inte ens någon idé att försöka, eller? En vecka ledigt till skulle inte sitta helt fel nu alltså. Fast jag skulle nog inte få mer gjort ändå. Jag orkar inte skriva mer nu, orkar inte mycket nu för tin. Adjö!

1 kommentar:

Martina sa...

gullegulle du <3 i miss yo