onsdag 1 april 2009

1:A APRIL

Nu har jag äntligen fattat hur man lägger in bilder från sin mobil till datan. Därför var jag ju tvungen nu att lägga upp en liten bild. Jag måste berätta för er som kanske råka kika in på min blogg fast inte känner mig, att jag inte har gröna ögon (typ vääldigt viktig), de är blå:)



Idag har det bara varit seg dag, men en enda lektion, sen nåt om APU på irland i trean, och mentortiden, fick nummer till våra APU platser i år och vi ska ringa och tala om vem vi är och så.

Snart ska jag ha dans, eller snart och snart, om 5 timmar ;)

Idag är det ju första april också. Det är några som har försökt lurat mig men jag har inte gått på ett enda av skämten.. än ;)

Nu känner jag att jag borde försöka gör klart mina engelska arbeten. Så hej så länge!
See ya<3

Inga kommentarer: