fredag 10 april 2009

Glad påsk..


... eller nåt. Har inte riktigt fattat när det är man säger glad påsk egentligen. Men jag började redan idag jag. För det är väl påsk ganska länge liksom. Idag var vi iallafall till farmor och farfar och åt lite påskmat. Imorgon blir det att åka till Daniel, Hanna och lilla Signe till deras nya hus och fixa och dona och kanske, om jag har tur, käka påskmat:D Det är så hemskt att man äter så himla mycket under påsk och jul bland annat, vad är det för traditioner vi har egentligen, under en helg ska ni proppa i er så mycket godis och mat ni bara kan? Haha what liksom:P Jag kommer iallafall hem på måndag. Då blir det till sömmerskan och hämta lite byxor och sen träning i 4 timmar :) Sen är lovet slut och slitet med skolan börjar igen.



Jag har inte varit riktigt bra med bloggandet nu på sista tiden, har slappat lite mycket å inte vetat vad jag ska skriva om, men som jag nämnt tidigare så händer det inte så mycket just nu.

Glad påsk på er alla där ute iallafall<3

Inga kommentarer: