fredag 3 april 2009

Lättlurad?


Jag kännde mig så otrlogt stolt efter första April eftersom ingen hade lurat mig, det var några som försökte sig på ett och annat skämt men jag lät mig inte luras. Trodde jag. Axel hade skickat ett sms till mig att han hade sett Idol-Kevin i stockholm. Jag visste att Axel skulle till stockholm och tänkte inte så mycket på det. Så pratades vi vid i telefonen och han frågade mig: Så ingen lurade dig den första april. Jag svarar så stolt: Nej, inte en enda har lyckats lura mig! Sen kom det fram att han inte hade sett Idol-Kevin där. Snacka om lätt lurad jag var då. Lite pinsamt eftersom jag var så himla säker på att ingen hade lurat mig. Kul kul.

Idag har jag iallafall ingen skola, så mitt påsklov började igår!! Skönt med en hel veckas ledighet. Lite lite plugg måste jag nog göra eftersom det är inlämningar och prov veckan direkt efter lovet. Men idag blir det bara dans kl. 16.15 till 18.15. Sen ska jag väl hem och inte göra något speciellt alls. Måste hinna träffa vännerna under lovet också. Någon som kanske vill kila iväg till stockholm och shoppa?

Nu är det duschen som gäller!

Hejsvejs<3

2 kommentarer:

eliiiiiin sa...

jag hade velat om jag inte va borta ju! <3

Emma Desiré Haettman, sa...

vart ska du eliiiin??? <3