torsdag 9 april 2009

Sega lov-dagar


Idag har inget speciellt alls hänt. Jag vaknade vid 10, låg kvar och funderade på ett och annat. Gick upp vid 11. Åt frukost, borstade tänderna, klädde på mig kläder, hjälpte till med tvätten, bytte kläder, satte mig i bilen med Diana, åkte iväg till stan för att hämta Denise på stationen, bilen krånglade när vi skulle åka iväg därifrån, larmet gick på och grejer, sur tant yttrade något om handikapp-parkering och att vi inte hade nåt tillstånd, pappa kom, bilen funkade igen, vi gick på stan, letade studentklänning till Diana, handlade påskägg och godis, åkte bilen hem, satte mig vid tvn, beställde pizza, åt pizza och satte mig nyss här. Så har alltså min dag sett ut i stora drag. Det är inte så mycket spännande och roliga grejer som händer i mitt liv nu för tiden. Gör inte så mycket om dagarna nu under dessa korta lov. Det är inte så fint väder att man kan vara ute liksom, synd. Snart börjar skolan igen och två prov. Måste börja plugga men kommer jämt med ursäkten att det är lov. Skärpning;)

See ya, my friends <3

Inga kommentarer: