torsdag 2 april 2009

LOVE


Rolig dag i skolan idag. Hade hål i tre timmar så vi stack ner till stan och åt på Spicy hoy. Jag, Sandra, Martina, Victoria och Petra. Sen var det svenska time och vi hade lite skoj och var lite trötta. Efter Svenskan sa jag helt plötsligt till Martina: Det känns som om du ska följa med hem till mig. Ska jag komma hem till dig? svarade Martina. Jaaa!! Svarade jag då. Haha så jag och Martina paltade oss på bussen och åkte hem till mig. Vi var ute och njöt av vårvädret, kollade på datorn lite och åt hemmagjord hamburgare:D Sen fick vi skjuts av Diana till stan. Jag skulle dansa och Martina skulle hem till Hallsta. Du är härlig du tjejen<3 Här kommer lite bilder.









Jag kom på att jag älskar bilder, fula, som fina. Bilder är minnen, och minnen är härligt att kunna dela med någon. PUSS

Inga kommentarer: