tisdag 14 april 2009

Struligt


Fösta dagen i skolan nu då efter lovet. Inget speciellt som hänt. Flickorna berättade om vad som hänt under lovet och de verkade ha haft rikligt med skoj. Nu har jag hål i 45 min innan spanskan börjar. Så är det en gång i månaden jag får sitta själv eftersom mina små vänner börjar halv tre. Jag försöker skriva klart lite engenlska ressencion, men kom på att det inte går så bra när man inte har papperna. Så idag är jag tvungen att skippa dansen för jag måste plugga, segt. Det blir direkt hem och plugga till natur provet, och kanske skriva lite på engelskan. Det här är ju sista veckan innan praktiken börjar och det är lagom stressigt må jag säga. I morgon är det sovmorgon iallafall, då hinner jag kanske plugga lite då också. Jag ser lite fram emot praktiken, fast endå inte eftersom det är så himla mycket jag måste vara ledig, varje måndag, tisdag och fredag måste jag gå tidigare eftersom jag jobbar på dansen. Sen ska jag vara borta fyra dagar när jag ska till Mallorca. Hoppas verkligen inte det påverkar betyget jag ska få i praktisk marknadsföring :/

Jag kanske skriver igen ikväll. Eller nej, jag ska inte sätta mig vid datorn. Fast jag måste det om jag ska göra engelskan. Haha, jag får helt enkelt inte gå in här bara :P

<3

Inga kommentarer: