söndag 5 april 2009

Någonting om någonting


Fixandes med dansfilmer är vad hela förmiddagen bestått av. DTLH firar 10 års jubileum så jag håller på att leta fram lite gamla och nya filmer på olika tävlingar med DTLH dansare. Vi har 40 skivor mellan 2005 och 2009 som vi nu har gått igenom och tagit ut lite av varje. Hoppas att något är bra och tas med iallafall

Snackade i tele med A i 4,5 timmar igår. Snart måste vi ju slå vårat rekord tycker jag ;) Så himla roligt att prata med dig. Jag känner att jag verkligen kan vara mig själv när vi snackar! Ni andra kanske undrar vad man snackar om i fyra timmar, men de kan jag nog inte svara på. Vi pratar om allt och ingenting på samma gång, trevligt är det iallafall ;) Snart har vi nog tagit igen de åren som vi inte hört något från varandra.

Vill träffa någon rolig människa nu på en gång. Kanske sova över hos någon och ha trevligt bara. Var ganska länge sen nu. Lovet får inte vara bestå av att dega framför datan och tvn, då kommer det inte ha varit värt något.

Nu ska jag iväg och äta. Korvstroganoff och ris, mums :D
Ha de bra<3

Inga kommentarer: