måndag 29 juni 2009

92-06-29 / 09-06-29


Idag blev jag väck av Denise, Mor och Far. De tog lite snygga foton på mig och bad mig sedan komma ut på Den fina altanen som nästan är färdig nu. Det blev lite firande på morgonen eftersom både jag och pappa skulle iväg och jobba kl. 14. Jag fick för första året köpe tårta:O Inte ens när jag fyllde 1 fick jag de:P Lite oaket fick jag, inget speciellt. Men jag hade inte skrivit jordens bästa önskelista heller. Önskar mig egentligen inget eftersom jag får så mycket med dansen. Efter det åkter jag och jobbade. Fick stänga idag också. Men ingen visste att jag firade, så alla fick tårta utom jag (för de va en av tanterna som jobbar där som jobbade sin sista dag idag just på min födelsedag) Lite ledsen blev jag att jag var tvungen å sitta i kassan när de andra åt tårta och så. Men jag överlevde dagen och kom hem och käkade mera tårta. Så såg min födelsedag ut!


Så mycket tyckte jag om tårta när jag fyllde ett!


Min allra första egna tårta, gjord av bästa pappa!


Desiré två år!


Tredje tårtan!


Fyra år!

1 kommentar:

Anonym sa...

http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=422109867&blogId=498633498