måndag 22 juni 2009

Sommar och SOL


Soligt idag ju. Min allra första sommarlovs sol och så sitter jag inne. Tänkte bara skriva ett kort inlägg eftersom jag varit dålig med uppdateringen. Sommar jobbet på Ica började dagen efter vi kommit hem från Tjeckien så jag har inte riktigt fått någon sommarlovskänsla förens idag. Första lediga dagen och solen lyser som aldrig förr. Haha de kanske va å ta i men ändå:P Inte mycket som händer framöver mer än jobb och sen dansuppvisning på cityfestivalen på lördag. Ska träna lite granna i veckan. De behövs känner jag. I förrgår cyklade jag in till min bror som bor i Västerås och kollade på film och hade trevligt. Tog en timma att cykla dit, men det knaske hade gått fortare ifall jag inte hade fått en fluga i varsitt öga. Haha första gången flög han rakt in i höger öga och jag va tvungen å stanna för att i fem minuter försöka få ut djäveln ;) Tillslut peta ja ut han;) Sen cyklade jag en liten bit så kom den andra och flög rakt in, ja tänkte "Nej men nu borde jag bara kunna blinka ut honom" Så jag fortsatte cykla, men så vart jag tvungen att dra till med en tvärnit med båda ögonen stängda och så tjoff låg jag med cykeln i diket:P hahaha vilken upplevelse;) Fort upp och sen ställde jag mig och tog kort som att det var meningen att jag skulle stanna (ifall nån skulle se) Jag kom iallafall tillslut fram, hel och ren ;) Nu blev det ett längre inlägg men va gör de. Jag slutar nu iatället. Puss på er <3


Jordgubbar och glass :D


Efter flugorna i ögat å fallet i diket ;)


På väg till västerås!

3 kommentarer:

elin sa...

Du o ditt slovakien.
hur många gånger ska jag behöva säga att de va tjeckien de va? ;)

Emma Desiré Haettman, sa...

HAHAHAHAHHA JUSTE xD HAHAHAHA

Anonym sa...

Ser att ni invigt altanen med glass o gubbar..mums:)
Du hade tur som inte skadade dig när du letade mask i diket eller vad du nu gjorde;) :P...Ses på festivalen.Då ska jag kolla när du/ni dansar..kramar/ syster