fredag 19 juni 2009

Dance World - Ostrava 2009


Tävlingen gick helt okej. Åkte ut direkt i både freestyle och par och tänkte först på om det verkligen va värt att missa min systers student för att dansa sammanlagt sex minuter :S Men under sista dagen vände vinden och redan när vi var i semi i både formation och grupp kände jag att det var revanch från tävlingarna dagarna innan. Att det skulle bli två silver jag kom hem med hade jag Aldrig anat. Helt ofattbart att vi slog alla de sjukt duktiga dansarna i både grupp och formation. Just nu känner jag bara lycka :) Fast är väldigt ledsen eftersom det var första och sista gången med gruppen. Hoppade bara in för Elin som tog studenten samma datum. Så jag och Charlotta åkte upp, två eftermiddagar till Söderhamn och tränade in stegen. Ingen av oss hade ens kunnat ana att det skulle bli så bra. Tror att våran glädje och energi lös igenom. Jag hade så otroligt kul att jag inte ens kan beskriva det. Telefonsamtalet från er betydde mycket :)<3

De andra telefonsamtalen jag fick när jag var i Tjeckien betydde också såklart mycket! Ni alla är underbara<3



Lotta och Dessi


Håret ;) (Bild tagen av Lovisa)


Temptation (Bild tagen av Lovisa)


Freestyle (Bild tagen av Lovisa)



Jess och Jag innan freestylen!


Dess och Elin (Bild tagen av Lovisa)



Limpan å Dess


Cami!


Anna-Dess-Elin


Elin och Dess


Bowling team :D


Glajjs (:


Claudia (:


People on the bus ;)


Frillan :)



Vår nya polska vän :D



Den krossade rutan :O



Resekompisar :)


Tävlande från västerås :)

Gå in på min bilddagbok för att se mer från EM i Tjeckien!

Inga kommentarer: