onsdag 10 juni 2009

Om bara några timmar!


Ja, om bara några timmar är det rätt så mycket som händer. Jag slutar tvåan och det blir sommarlov. Jag flyger flygplan på väg till Tjeckien och börjar tagga inför tävlingen, och om bara några timmar kommer jag sakna familjen otroligt mycket. Om bara några timmar är jag bara någon dag ifrån min dröm och mitt mål :D

Börjar bli taggad redan nu, kommer bli så sjukt kul :D Särskilt eftersom jag kommer få dansa så mycket, freestyle, par, grupp och formation!! Ååh vad jag älskar det jag gör. Om några minuter ska jag basta och bara slappna av innan en hektisk helg som jag ser fram emot mycket (vilket är det enda jag skrivit om i det här inlägget).

Ostrava - Here I come!!!

Ha det bra nu allihopa, utan mig (A) Någon gång kommer det väl upp hur det gått också. Men inte innan tisdag nästa vecka:) Så håll ut ;) <3







Inga kommentarer: