måndag 8 juni 2009

When the music hit me, I feel no pain!


Hade bara en lektion i dag. Det var engelska kl. 8.20, gjorde utvärdering och vi fick reda på betyg: MVG helt sjukt med tanke på att jag knappt hade G på fryx ;) Jag tog bussen hem 9.20 och sen dess har jag inte gjort nåt.. Solat i den lilla solen som var framme, suttit vid datan och segat, inte ens käkat:O Kände nu att jag var hungrig, så typiskt mig så fort någon pratar om mat så blir jag hungrig, hahaha tror nog att jag har nåt fel i huvudet:P Ikväll blir det dans igen, men det är sista gången innan EM iallafall, så nu sista dagarna innan bör man väl vila,, fast jag känner att jag måste träna och träna för å inte tappa formen på de dagar som är kvar:P De har blivit lite väl mycket godis å chips på sistonde, haha men vad gör de;) de va ju gott iallafall!!

Älska spotify förresten, kan lyssna på typ vad som hellst!! Blir så sjukt glad av musik. When the music hit me, I feel no pain! No monky<3 vilka minnen :)

Nåt mer har jag nog inte att säga, kanske att jag slutar skolan på torsdag å då åker jag till Tjeckien för att tävla EM också:D Men det visste ni som läser detta redan;)
Ha det härligt <3

Inga kommentarer: