måndag 21 september 2009

Allt möjligt som finns i huvudet just nu!


Lång och seg dag i skolan idag! Jobbigt att just måndagen blev den jobbiga dagen på veckan, som att de inte är deprimerande nog att det är "slut på helgen dagen" nej då ska det vara den längsta dagen på hela veckan. Men då är det så bra att det finns lärare som är så underbara och låter en jobba hemma! Så vi slutade tre i stället för halv fem! YAY!

Jag och sandra skakade hand på ett löfte idag också, inget godis från och med nu fram till sommaren (undantag jul). Det kommer nog gå superbra för oss! Vi ska klara det tillsammans sandra!

Första tävlingen den här hösten är ju om mindre än en månad. Redan nu måste jag börja peppa mig själv och verkligen satsa! Jag ska ge ännu mer på träning, äta ännu bättre och tänka positivare! Jag ska lyckas!! Aldrig förut fanns det någon som trodde på mig (utom mor och far såklart) men det var eftersom jag själv inte trodde på mig. Inställningen man har i huvudet har så mycket större del än vad man själv kan tro. Så alla ni där ute som verkligen vill något, ta tag i hjärnmonstret och kämpa! Ni är värda allt ni önskar! Ni är bäst! Älska er själva för den ni är och för det ni gör! Det gör jag! <3

_____________________________________________

Well I'm so far away
That each step that I take is on my way home
A king's ransom in dimes I'd given each night
Just to see through this payphone
Still I run out of time
Or it's hard to get through
Till the bird on the wire flies me back to you
I'll just close my eyes and whisper,
baby blind love is true

I want to lay you down on a bed of roses



<3

2 kommentarer:

F sa...

Jag är en discodansare från stockholm och jag har då alltid trott på dig :P Du är jätteduktig och verkligen en förebild :) Kram

Emma Desiré Haettman, sa...

ååh! TACK så jättejätte mycket! Verkligen kul att höra :D