lördag 19 september 2009

Lite smått och gott!


Nu har jag fixat så jag kan se hur många läsare jag har på min blogg, per dag, per vecka och per månad tror ja det är. Visste inte att det var så många som läste min blogg ;) Runt 25 läsare igår, YAY!! hahah inte i närhetenr av typ blondinbellas och så, men ändå:P Ikväll ska jag ner på kulturnatten med Daniella! Kommer nog bli skoj, härligt väder är det iallafall. Igår gjorde jag ingenting, segade vid datan hela kvällen. Älskar att bara sitta och lyssna på musik. Just nu spelas Michael Jacksons "Man in the mirror" SJUKT BRA LÅT!! Älskar budskapet.

Imorse gick jag runt utanför Ica och ställde lite frågor om vad de tyckte om Ica, hade i uppgift i skolan att göra det så nu har jag svaren färdiga dför att göra en sammanställning. Frågade 30 personer, borde nog räcka! Skönt å ha en läxa klar, nu är det bara 2 kvar + 2 prov att plugga till! Men det ska nog gå bra! Tänka positivt är det viktigaste för att lyckas! När viljan är ostörd ökar förmågan!

<3

LITE BILDER FRÅN VM I BRATISLAVA!














Inga kommentarer: