tisdag 29 september 2009

Myskväll med Elin och regn!


Igår efter skolan kilade jag iväg och träffade Elin. Det va länge sen vi bara va liksom. Har jämt träffats på dansen och så. Men där kan man aldrig riktigt prata av sig så det var härligt att få göra det nu. Vi satt på Kalle på spången i närmare 4,5 timma och skratta och hade det mysigt. Det behövdes verkligen! Underbart bra är hon! Måste bli fler gånger.



När jag skulle hem var det meningen att jag skulle ta 20.25 bussen hem men den råkade jag missa för jag skulle chansa att gå till stationen så jag missade den med en halv minut ;) Så det blev att gå upp till Elin och käka lite (eftersom det hade gått hela TRE timmar sen vi åt senast) Jag var där i en timma, sen skulle jag ta bussen hem. Blev lite sen från Elin så var tvungen å springa lite smått. Men precis innan jag kom utanför dörren såg jag att det spöregnade. Jag var ju sen så jag hann absolut inte tillbaka för att hämta paraply, så jag fick bara börja springa. Dyngsur hann jag precis på bussen och åkte hem.

Ush vad jag hatar regnet! Både plus och minus på denna dagen. Men mest plus! :D

Elin är bäst!<3

1 kommentar:

elin sa...

kan inte göra annat än o hålla med!
mysigast <3