fredag 18 september 2009

Make my day!


Träffade älskade pappsen på stan för att fixa internet bank, så stänge de precis minuten innan vi skulle gå in!! Nardins fel ;) hörde hennes vackra stämma och satte mig för å prata med henne ett tag, så jag och pappa tänkte gå in på banken 15.01, och de stängde visst 15.. Det blev bara att palta sig till bilen och åka hem. Pappa ställde sig och gjorde våfflor till oss, sjukt gott!!

Idag är det helg å det känns som de är så mysket plugg, fast ändå inte. Är nog bara ovan så här i början! Ska väl läsa lite svenskabok och förbereda någon engelska uppsatts. Imorgon förmiddag ska jag stå utanför Ica i skultuna och be människor svara på en marknadsföringssak. Hoppas det går bra. Ska fråga ungefär 40 stycken, hoppas det går fort ;) Sen på kvällen har jag väl inte bestämt något speciellt att göra. Blir väl antagligen ingenting, som vanligt;) Säger ju att jag ska plugga hela tiden, men bli typ inget av de. Kanske läser lite idag innan jag somnar, men det är nog allt.

På söndag är det iallafall dans! Och igår var det dans, två timmar. Är sjukt stolt för jag kämpade verkligen hela lektionen, ibland ville jag bara börja fjutta, men tänkte då: "Vad vinner du på det? Det gör dig ju inte bättre! Du kommer väl ihåg ditt mål?" Åh vad jag älskar mig själv när jag gör nåt sånt, blir så glad efteråt, Speciellt när man känner träningsverken i hela kroppen också! Idag gjorde jag också en god gärning fast inte för mig själv utan för någon annan, åh vad jag älskar att se folk glada! Jag älskar att göra folk glada! Vem gör inte det? Det är ju en underbar känsla att få känna att man gjort någons dag liksom ^^



Jag är så lycklig! <3

Inga kommentarer: