torsdag 24 september 2009

Rubrik?


Är helt slut i kroppen efter två timmars träning. Men det är verkligen underbart! Älskar å köra gärnet och efter verkligen känna att man gjort allt man kunnat hela lektionen ut, sitta där på de fina blå stolarna på dansverkstan och bara andas ut och slappna av i alla muskler. Underbar känsla!

Om 24 timmar är jag på Öland och har det mysigt! På lördag ska vi gå på skördefesten (typ den största i sverige eller nåt sånt) och kolla på pumpor (y) Kommer bli mys!

Jag har nästan packat klart nu, ska bara lägga ner det sista i morgon och så. Hinner ju inte hem efter skolan så måste packa allt nu redan. Slutar 15 och tåger går 15.52 tror jag det var så det skulle bli lite stressigt ifall jag skulle hem i mellan, så de struntar vi i nu då!

Läxläsning tills jag somnar är det som gäller nu då! Godnatt alla som läser nu



<3

3 kommentarer:

Älgen sa...

SÖT!

Anonym sa...

Hoppas det gick bra på provet.. O hoppas du får en mysig o trevlig o skojig helg på Öland!:) puss o kram/syster D

F sa...

Härligt med träning :D hoppas du får en bra helg