onsdag 23 september 2009

Sovmorgon!


Idag har vi en feet sovmorgon :) börjar ett, WIHO! Ska nog plugga lite granna på provet vi har på fredag nu på förmiddagen sen ska vi vara i högskolan och lyssna på något om högskolan för de som ska välja att gå på högskolan när de slutat. Det ska inte jag göra! Vill börja jobba direkt och sen efter några år ska jag börja med det jag för någon månad sen bestämde mig för att göra hela livet :D Känns skönt å liksom veta redan nu va jag vill göra. Fast det är lite läskit, men jag tror att jag ska klara det!!

Igår träffades vi med Irland-gruppen och det var roligare än jag hade förväntat mig. Nu är jag mer taggad på att åka dit!! Kommer nog bli kul och hoppas vi alla 12 tjejer får bra sammanhållning, känns redan som det nu! Alla är jätte snälla och jätte roliga så jag tror vi kommer få det bra ihop!

På fredag åker jag till Öland och stannar där över helgen! Längtar nåt så sjukt mycket nu!! Vill vara där nu redan. Nej nu ska jag fixa iordning mig för skolan, duschade precis så sitter i bara handduken ;)

<3

Ps. Pappa är bäst! Jag älskar pappa! Ds



1 kommentar:

Anonym sa...

Älskar er alla!! <3<3<3/Syster