onsdag 30 september 2009

O N S D A G


Onsdagar är nog bästa dagen på hela veckan! Börjar ett och har en lektion, sen har vi ju projektarbete men där är det alltid lite flum och lull! Sen direkt efter skolan har jag dans i tre timmar! Det är ju underbart! Sen blir det hem och duscha och äta mat, också underbart! Sen kolla lite tv, slappa och tillsist sova! BÄST! Fast idag kommer jag inte ha de likta trevligt och mysigt eftersom jag måste plugga till det äckliga provet i sammhällskunskap, lycka till bruden säger jag bara! Det är så svårt att koncentrera sig när det är något som inte intresserar en för fem öre och sen är det inte lätt heller eftersom det inte finns någa exakta svar :S Men om jag verkligen bestämmer mig för det så går det nog, men nu har jag inte ork eller lust att verkligen gå in för det. Men så är det med allt. Vill man verkligen något så ser man till att fixa det, men har man inget bestämt mål är det ganska svårt att nå dit man vill. Nu innan jag åker till skolan ska jag käka lite så jag inte hungrar ihjäl innan dagen är slut!


Jag saknar bror!

Må gott! <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Saknar er alla! <3 <3 kramar