lördag 26 december 2009

Det är ju ändå mörkt...


Pratar med Elin på msn. Elin är söt och snäll! Haha och rolig! Fast hon kallar mig Fettman. Fast kan inte klandra henne med tanke på allt jag ätit under tre dagar nu! Mer än vad barnen i afrika någonsin får i sig på två år! :O Snart måste jag frächa till mig, för jag ska ut bland folk. Annars tycker jag faktiskt inte det gör nåt. Vem orkar vara fräch och snygg jämt när man är hemma? Sånt är bara jobbigt. Inte för jag kommer vara snygg när jag ska till bion, för där är det ändå mörkt! Jag älskar bio. Så mysigt på nå vis. Ikväll blir det dubbelt upp med mys eftersom det är en, tror det är en, mysig film. Får hoppas på det.

Om 45 min senast måste jag åka. Kilivippen på er! <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas filmen var bra. /Syster..
1:a filmen är ju bra.

Smoski sa...

Fettman... Kul :D

Emma Desiré Haettman, sa...

Åh nej, nu vet jag va ja kommer kallas i en vecka framöver! :|