söndag 27 december 2009

Massa ont!


Snuttan kom inte idag.. De kommer inte komma förens kanske i övermorgon. Så jag kommer inte hinna träffa dem. För jag åker ju imorgon till den lilla ön i söder ni vet? Kallas Öland! (: Det blir förmodligen lite nyårsfirande! Kommer nog bli mysigt.

Jag kom nyss ut ur duschen. Dansade från 11-18.30 idag. Sista timmen var det stretch-klass med Andreas och jag har nog aldrig kommit ner så långt, varken med höger, vänster eller i split! :O Haha sjukt, känns som om höfterna är av! Men det är så det ska vara tycker jag. Då känner man att man gjort något bra! Lite värk i ryggen har jag också. Blir nog träningsverk till 1000 imorgon! Me like! Jag började iallafall dagen med modernklass med Daniel, super kul och verkligen skönt att få släppa ut sina aggritioner som var syftet! Sen hade jag disco lyrical med James. Efter det var det afrodans. Perfekt nu efter all julmat, kännde hur magen började arbeta på en gång! Efter det tror jag det var discopower med James och efter det kostföreläsning. Sen blev det lite tårta! Sen disco-teknink rätt och fel, den kursen ska jag börja till våren, verkar supernyttigt! Och sist avslutade vi med stretch-klass. Fy så skönt, eller egentligen sviningt ont så jag ville börja tjura! Andreas pressade mig så sjukt mycket och lät mig inte gå upp. Haha han låter som värsta hemska människan men det är såna som han som gör att man når målen! Underbart nu efteråt, känner mig faktiskt lite stolt. Var faktiskt bara 3 cm från split. Vilket förut tog mig 1 månad att komma dit ;)

Nu måste jag upp för å packa! Drar om ungefär 9 timmar!
<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Nä du gick på gympa så vad du vig som spageti o gjorde splitt o spagat..Ja ni menar jag ju inte att du inte är vig.. för det är du fortfarande..vig alltså:).. Hoppas du får kanon trevlig o mysigt på öland o ett härligt nyårs firande..

Puss o kram/Syster