torsdag 10 december 2009

Halva hjärnan snyts ut!


Ibland känns det som om jag hostar lungorna av mig! Denna sjukan som aldrig försvinner, men jag borde vara glad för de för då blir jag inte smittad av svinis! Sen augusti har jag varit sjuk.. Det är 4 månader nu, och ändå är det bara vanlig förkylning och sånt. Vart frisk under Vm då jag åt pensilin tror jag det var, men direkt när jag sluta käka det blev jag sjuk igen. Aloe vera ska väl vara bra för att man ska hålla sig frisk har jag hört? Juste, nu på lördag är det Nordiska mästerskapen som gäller. Kan ju vara bra och försöka bli frisk till det tycker jag. Eller iallafall bra om man kommer ihåg dansen. Jag ska köra freestyle, vilket jag inte gjort den i sommras någon gång och det värsta är att jag inte kommer ihåg just en viss del av dansen. Men jag ska försöka fräsha upp minnet eller bara göra något haxflax på tävlingen. Blir nog bra!


Jag sitter just nu och njuter av att jag inte har någon skola idag. Men jag måste ändå iväg till skolan för att betala balbiljett, lämmna in tre bild uppgifter och redovisa kitton och lämmna loggbok för veckorna på Irldan. Håller faktiskt just nu på att skriva över från min handskriva loggbok till datan så att det blir lite lättre för lärarna att läsa. Bäst att jag fortsätter nu, för runt 1 ska jag vara i skolan och efter 4 blir det kanske en date med Elin på stan! Pussar<3

2 kommentarer:

Josefin sa...

Aloe-vera juice är skitbra...! Man dricker typ några ml på morgonen innan frukost. (Det smakar skit, men det fungerar verkligen! :))

Anonym sa...

Du får se till o vila så du blir frisk.. Kommer gå kanon bra på lördag! :) ses då:) puss o kram/Denise