lördag 5 december 2009

Irland hemkomst och dansskolemästerskap


Det har varit tre underbara veckor! Bilder kanske kommer senare. Men jag orkar inte berätta här allt vi har gjort. För de som vill veta är bara mina närmsta vänner och för er andra är det nog ganska ointressant. Eller jag vet inte om någon kommer tycka det är kul att veta joför sig, men de har inget val. Men jag längtar tills jag får prata med Elin om allt och ingenting! Det var allt för länge sen!

Jag kom hem igår kväll med papps och vi fick ta två flyg. Ett till London och sitta där i 4 timmar för att åka med nästa plan direkt hem till västerås! När vi landade första gången fick jag sa sjukt ont i hela huvudet. Precis som att någon tog en tång och bara klämmde ihop hela skallen på mig. Ganska obehagligt. Det var antagligen för jag var och är förkyld och helt täppt i näsan! Andra flygningen och landningen gick mycket bättre iallafall och att se mamma stå där och vänta känndes lite konstigt men skönt ändå. Sen kanske ni tror att jag längtat efter att få sova i min egen säng efter tre veckor. Men jag ville sova inne hos Diana som inte var hemma. Så när hon kom hem vid 3 på natten vaknade jag och pratade med syster ganska länge innan vi sa attvi var tvungna att sova. Vi hade ju så mycket att prata om. Men ikväll blir det min egna säng som gäller.

Dansskolemästerskap var det idag! Och det hade väl inte kunnat gå bättre ;) Etta i par och Dansskolemästare i singel för tredje året i rad. Så stór bucklan stannar hos mig inte ett tag till, utan hela livet ut ;) Kan jag sitta där, förmodligen rynkig och titta tillbaka på dessa tre år och komma ihåg dem utmärkt (:
<3

Inga kommentarer: