söndag 13 december 2009

Lördagen och Luciadagen!


Igår var det NM i örebro. Samtidigt hölls Christmascup i en sal bredvid. Det var stressigt mellan ronderna och man var tungen att springa och byta kläder stup i kvarten eftersom finalerna var i slutet. Jag kom till final i allt jag tävlade i. Blev grymt chockad. Men jag dansade mitt kanske inte bästa men så gott jag kunde just under den dagen och slutade 7a av 28 i singel, 5 av 18 i par och 3 av 5 i freestyle! Det är jag nöjd med (: Jag fick iallafall en medalj som minne där ifrån och inte bara ett diplom!

Idag var det dansjulavslutning i Västerås hallen. Det var riktigt roligt eftersom jag inte varit på dansen på tre veckor och knappt kunde något. Men jag gjorde mitt bäst och där det blev fel stog jag bara och log:P Haha, man kan inte göra mer än att försöka eller? ;) Det var kul iallafall! Längtar redan tills nästa tremin startar. Fast det är bra att det är lov ett tag nu, så jag kan försöka bli frisk, och inte envisas med att gå till dansskolan ändå!



Jag hade tänk bada idag, men kl 21 går det en film på tv som jag vill se och nu blir det försent att bada så det får bli en snabb varm dusch!

<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis igen syster!! Du är grymt duktig o man ser att du brinner för att dansa:, o du har roligt! Skönt med lite jullov snart gissar jag..härliogt att snön har kommit nu också. Får hoppas det ligger kvar nu. Vill ha en vit julafton :D puss o kram.. ses på fredag :) <3<3