lördag 19 december 2009

Jag är tia?


Lördag = Slapp-dag hemma i huset! Började hela dagen med att snooza i en halvtimma! (Brukar ALDRIG snooza) Sen åt jag lite frukost och efter det började jag städa fint i mitt rum. Det var helt sjukt stökit innan, skönt å kunna gå in i rummet utan att få ångest! Lyssnade på gammla band som vi spelat in när vi var små. Fina sånger, intervjuer och lite sånt ;) haha! Jag vet inte varför men innan varje jul plockar jag fram det bandet och lyssnar. Städar mycket bättre då verkar det som. Det var meningen att jag skulle sätte upp såna där gröna saker man har i dörröppningen och spegeldekorationer? idag. Men det hanns inte med. Så hoppas på det imorgon istället. Idag är det bara 5 dagar kvar till jul! Sen är det bara 4 dagar kvar tills jag åker till öland och efter det bara 3 dagar kvar tills det är nyårsafton och efter det bara en dag kvar tills det är år 2010!

Stackars barn som är födda 2010 (bland annat Signes lillebror/syster). Då blir det liksom: Jag är född 10! Haha jobbigt! Stora bekymmer jag tar upp här tycker jag. Ska nog sluta nu innan jag går in på värre saker ;)


<3

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha a fast Signe är ju född 08:a. Kram/Syster

Emma Desiré Haettman, sa...

ja fast inte hennes lillebror eller lillesyster. Värre med tia ju!

emma mazouch sa...

Är det inte jobbigare för dom som är födda 2000, liksom dubbelnolla? ;)

Emma Desiré Haettman, sa...

haha åh jo där har du nog en poäng ;)