tisdag 15 december 2009

SNÖ


Undrar hur många bloggare som egentligen haft den rubriken både igår och idag. Så originellt av mig! Jaja, jag gillar snön och gick faktisk ut och posade i snön med min syster som fotograf. Haha, jag ska skicka bilder till min praktikplats på Irland. De har ju typ aldrig sett snö.

Igår var det bodypump och sen lite julmus hemma hos Elin som gällde. Skönt idag för jag tränade bort träningsverken, vilket jag hoppades på att göra. Idag hade jag en lektion, eller vi fick bara reda på betyg och så. Det blev ett MVG i bild och form. Helt crazy men kul! Efter det gick jag ut i snöstormen och begav mig ner till stan för att shoppa lite smått och gott. Jag skottade uppfarten åt pappa idag. Tänkte att han skulle få sig en fin liten överraskning tills han kommer hem från jobbet efter kl. 22, men den kommer typ vara igensnöad innan han hinner hem:/ Jag har iallafall gjort en god gärning och det bästa är att jag själv vet om det!

Jag fösöker skriva klart allt från logg boken nu. Är bra om den blir klar den här veckan. Så dags och rappa på. När jag är klar ska jag nog ta och basta. Fy så skönt!

Här kommer modellbilderna!
Avanserat med hoppoch grejer!

Att sitta tänkte jag var en liten fin variation

Rekvisita är alltid bra att ha när man modellar!

Att ligga ner is the new shit! Man får så fina propotioner!

Den mest kreativa och futuristiska posen (tips: Stå på knä och håll armarna en bit ut från kroppen)

Tack för att ni tog del av min snabba modellskola!
<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt:) Hoppas snön ligger kvar o att det kommer massor med snö nu:D..Inge kul om det bara blir slask. Fina fotomodell bilder:) puss o kram/Denise