måndag 24 november 2008

Bra dag :)


Dagen började med att stiga upp ur den varma och mysiga sängen! Jag åt frukost, borstade tänderna, fixade iordning lite, kollade på tv och stack sen iväg till bussen i nästan snöstorm. 8.20 började vi med engelska, efter det blev det idrott och box. Jag och Martinis gick och åt, sen kilade vi ner på stan. Jag skulle köpa kontantkort och snowjoggers. Vi gick till flera olika skoaffärer utan att hitta dem. Så vi tänkte att vi skulle kila iväg till Belle, då genade vi genom Åhléns och jag kom på att vi kunde titta in på BikBok för och kolla om klänningen, jag skrev om i tidigare bloggen, fanns där. Och direkt när vi kom in innanför dörrarna hänge den där. Jag blev jätte glad men lite orolig eftersom det bara hängde fyra vita kvar. Men som tur var fanns min storlek kvar. Jag köpte klänningen och vi kilade och köpte kontantkort på en kiosk. När jag hade tagit emot kortet så tappade jag min plånbok på golvet, och hade det inte varit för de hade jag aldrig hittar mina snowjoggers, eftersom vi sprang in i Centra eftersom jag skämdes så mycket, och där nere kom jag på att det fanns fyra skoaffärer. Vi gick ner och det första jag såg var joggersarna som låg där. Snacka om min lyckodag. Eller otursdag kanske, beror på hur man ser på de:P Jag provade dem å det var de skönaste jag haft på mina fötter. 799 kr kostade dem, men det var rea till 299 så jag köpte dem, fast men lite tvekan:) Men nu är de mina eftersom jag använt de en gång idag. På kvällen var det träning med Crach, och nu kan jag nästan allt:D En mycket bra dag idag tycker jag <3
Nu ska jag snart sova eftersom jag börjar tidigt imorgon igen!!


The as coola snowjoggers i bought<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Guud vilken röta du haft då :D Nu e jag avis :P haha! Vilka billiga skor med ju! Vilket kap. Riktig röta ju =) hihi!

Emma Desiré Haettman, sa...

ja verkligen :D:D