fredag 14 november 2008

Competition


Tävling imorgon är det som gäller. Tagga tagga tagga! Ska dricka massor med vatten. glömde ju min vattenflaska hemma idag så de blev en skoldag utan min älskade vattenflaska :( Haha, vi hade bara två lektioner. Det började med bosses lektion, sälj och någonting:P haha sen var det prov i småföretagande, det gick helt okej iallafall:) Efter det gick vi som är i samma grupp på näthandeln, jag, Martina, Sandra och Victoria och ringe till TV4 för å fråga nå frågor. När vi var klara var kl. 14.30 (min buss gick från stationen 14.20) skyndade jag mig till bussen eftersom den inte brukar komma så snabbt till Carlforsska, så jag tänkte att den inte borde kommit än. Precis när jag kommer så jag ser bussen, ser jag att den står vid busshållplatsen redan, s¨jag springer som en galning till nästa busshållplats, skämmer ut mig inför alla som satt i biblioteket och de klassrummen på Carlforsska, och missar bussen. Upprörd som jag var ringde jag och frågade om pappa va på väg hem från jobbet, å de var han så han hämtade mig och vi åkte iväg och handlade lite saker till tävlingen imorgon. Det kanske jag inte har skrivit på bloggen men imorgon är det iallafall tävling i Arboga. Känner mig typ halv taggad men halv otaggad. Vet inte riktigt, har helt sjukt ont i mina lår också, känns som träningsverk fast mycket värre och som stora knutar i låren, stora som hela knytnävar. Nu ska jag smörja inte lite bruntuan sol och fixa hår och allt.

Önska mig lycka till på tävlingen nu då :D

Inga kommentarer: