tisdag 18 november 2008

Helgen och måndagen


Nu va det ett litet tag sen jag skrev, tänkte berätta hur helgen var. I lördags var det tävling. Det började med par, sen grupp, formation och sist singel. Kom åtta i par, 14de plats i singeln (väldigt missnöjd med det) och sen vann vi i formationen:D Vi fick dansa om för musiken stängdes av mitt i. Både bra och dålig dag. Bra start dåligt avslut.. Vi kom iallafall hem ganska tidigt så de var ju ett plus ;) På söndagen åkte vi hem till farmor och farfar och åt. Hanna och Daniel och Signe var också med. Så jag gosade lite med Signe innan vi åkte i väg till träningen. Förest vanlig disco och sen formation. Sen hade jag coachad med Linus (: Det var väl så min helg såg ut.

På måndagen hade jag bara två lektioner och det va as kallt i skolan, sista lektionen hade vi idrott så vi boxade oss varma:P Sen åkte jag hem för att käka lite och göra lite läxa. På kvällen åkte jag iväg på träning med Crash, ska hoppa in i stället för Terese på avslutningen. Jag lärde väl mig hela dansen i stort sett. Haha måste bara komma ihåg vilken ordning allt kommer och vart jag ska stå, så jag inte springer runt som en yr höna:P Elin ritade upp alla formationer till mig så det ska nog gå bra. Jag har ju 2 gånger till på mig.

Nu måste jag ringa till TV4 för vårat arbete typ.

See ya <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer gå asbra baby <3<3 Du e så himla duktig =)//Camilla

Emma Desiré Haettman, sa...

tack :) cammi <3