lördag 22 november 2008

Three things about me


Tre konstiga saker jag håller på med:


*På våran micro plingar det till fyra gånger när tiden tagit slut om man inte öppnar luckan. Och ibland öppnar jag luckan innan den plingat klart, men då måste jag själv trycka på stoppknappen så många gånger det är kvar eftersom det blir samma plingade ljud:P
*När jag får ont i halsen äter jag ett helt paket halstabletter (viksblå-hallon) på bara 2 dagar eftersom jag tror att halsonten ska försvinna fortare, det gör den inte utan jag blir bara bubblig i magen istället eftersom det är laxeringsmedel i dem :P
*Istället för att gå och snyta mig när näsan rinner drar jag in det, men det känns så onödigt att snyta sig eftersom man ändå blir lika täppt igen när man gjort de + att man blir helt torr under nosen

De va de tre sakerna jag kunde komma på idag som jag gör, inte så kul kanske å läsa men ändå, skriver snart igen <3

puss

Inga kommentarer: