tisdag 11 november 2008

Lite om dagen


Dagen började med näthandel, as drygt för lärarjäveln va as elak oxå. Vi skulle ta reda på tre frågor. Sen så va det sista frågan som ingen hittade i boken eller på sidan vi skulle leta. Jag och victoria trodde oss veta vad svaret var så jag skulle fråga honom, läraren alltså, då sa han ba: men om det skulle vara ett prov skulle jag ju inte kunna svara om det var rätt eller inte. Då tänkte jag men de va ju inget prov, jävla gubbe. Å de här sa han så alla hörde. Sen när lektionen va slut sa han inför hela klassen: Man kan ju inte komma och fråga om svaret är rätt eller fel, uppgiften är inte att få flest rätt svar. Men va fan är det då gubbjävel tänkte jag.. Jätte pinsamt för mig. Aja, förutom det har väl dagen varit bra, med ett skönt avslut med lite dans. Har druckit 3 ½ flaskor vatten idag också, men så har jag kissat 5 ggr också:P Måste ju ladda upp med vatten nu innan tävlingen.

När jag kom hem från skolan åt jag en macka, eftersom vi hade så himla tidig lunch blev jag jätte hungrig på eftermiddagen. Sen kollade jag lite på TV. Efter det gick jag ner och plockade upp min tvätt. Jag har bestämt mig att jag ska göra alla småsysslor utan att mamma ska behöva tjata. Det finns ingen tid för tjat i livet. Life is short. Så jag vek all tvätt, sen fixade jag mjölkpaketet efter jag hade tagit slut på de, sen började jag med läxorna. När jag tyckte att jag kunde det någorlunda bra belönade jag mig själv med att sätta mig vid datorn. Känns skönt. Det blir alltid så långa inlägg i min blogg så ingen orkar väl läsa det. Men nu måste jag faktiskt börja med engelskan så det också blir klart. Sen läser jag igenom småföretagandet igen så jag förstår lite på provet iallafall.

Nu direkt: Mys med mamma och pappa<3
Nu senare: Engelska
Ikväll innan natten tar över: Småföretagane

Imorgon har jag dans, å på torsdag med så idag är egentligen den dagen jag har på mig att plugga, plus hålet på torsdag.

Puss<3

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag orkar läsa allihopa (:
jag kommer tyvärr inte imorn, men vi får prata nån dag. Sköt om dig, puss <3

Anonym sa...

hhaha, hatar han läraren :P ofta man gör så som han. klart man vill veta om d är rätt lr fel så att man lär sig lixom :S gaah. är det inte meningen man går i skola för att få hjälp å lära sig eller? haha. cp e han :P

Sköt om dig gullan!! <3

Emma Desiré Haettman, sa...

svar till elin: Dig kan man lita på elin<3
Nej, varför kommer du inte <3

Emma Desiré Haettman, sa...

svar till victoria: vet, I don't like him:/

Du med, söt <3