torsdag 6 november 2008

Är du säker?


Sitter med pyamas på mig och jag vaknade för kanske en timma sen, åt frukost och gick ner för jag skulle duscha, istället satte jag mig här. Inte helt fel ändå. Börjar kl.15 idag med linedance och slutar 16. Sen börjar min dans på dansverkstan 17.15 igen så då får jag bara kila ner till stan å ta något att äta. Det blir antagligen subway, goaste med rostbiff. Varje gång jag går in där så frågar de ju vad man vill ha för dressing, å jag tycker inte om dressing på mackor så jag säger ju såklart ingen. Då kollar hon/han som jobbar där på mig som om de inte fatta vad jag sa, så frågar de alltid en gång till om jag inte skulle ha dressing.
En gång va de en kille som ba: Ska du ha någon dressing?
Jag: Nej tack.
Han:Ingen dressing?
Jag: Nej ingen dressing!
Han: Så du ska inte ha dressing på mackan?
Jag: Neej det ska jag inte!
Han: Salt och peppar då?
Jag: Nej inte det heller.
Han kollade på mig som om han inte trodde sina öron, vette fan om han hade nån hörselskada eller nåt men riktigt skum va han ;)

Haha, tillslut fixk jag iallafall min macka utan dressing och salt och peppar :P

Nu måste jag nog faktiskt gå och duscha. Jag dansade och sjöng med musikalen i konserthuset foajé i går. Hade på oss extrema ABBA kläder och sminkningen va ju nite den snyggaste;) Hann inte duscha när jag kom hem, eller jag orkade väl inte:P

Så nu ska jag faktiskt gå å göra de!!

Puss på er<3

Inga kommentarer: