måndag 10 november 2008

En ängel


Hade dans igår. Först vanlig discoträning och sen formation. Konstig känsla när jag dansade. Först var jag jätte deppig, sen blev jag på värsta öshumöret och öste alla danser fullt ut. Sen på formationen blev jag lite otaggad igen. Inte så mycket kul som hänt på sista tiden. Grät mig till sömns i natt med musiken i öronen, konstigt nog vaknade jag skrattandes av min radioväckarklocka. Så jag låg och log jätte länge medans den spelade innan jag förstog att det var väckarklockan innan jag stände av den. Har precis gjort klart svenskan, trodde inte jag skulle hinna klart och orka göra klart det men nu är det någorluna färdigt. Ska nog upp nu faktiskt. Orkar inte gör så mycket. Vill bara ligga i mammas famn och sova. Kan inte föreställa mig hur det känns för er. Helt obeskrivligt. Vi finns här och det vet ni <3

Inga kommentarer: