fredag 21 november 2008

Ragata


Har inte skrivit på ett tag gott folk, så jag förstår om ni har tröttnat på mig:P Eller egentligen kanske ni är glada att jag inte drygar mig,. Nu tänkte jag ändå berätta att jag städade hemma lite idag, sen har jag käkat kebakpizza:P pappa kom hem nu på kvällen med hans lunch å kvällsmat till oss;) han slutar 21 idag så han va bara hem en snabbis :) I morse hade jag prov 9.30 eller jag var i skolan 9.50 typ för att det hade skett en plycka så bussen å trafiken stog stilla i en halvtimma. Vi (jag och nella) skulle kommit fram vid 9.15 men så blev vi 35 min sena :S seegt, stressad som fan, sprang jag ni i klassrumet och gjorde provet. Gick inte alls bra, jaja.. vill ha vg i den här kursen men tror inte läraren gillar mig + att jag inte är superbra. Förra terminen älskade han mig måste jag säga,, verkligen älskade mig men nu typ avskyr han allt jag säger och gör :S tråkit, men men, that's life :P

Ska börja göra en sån där lista över typ saker som irriterar mig eller nåt, har kommit på att de är ganska så kul å läsa såna hos andra, tyckar jag iallafall, bara de inte är fööör långa.

Jag skriver kanske mera sen om jag orkar och får tid. Ciao<3

Inga kommentarer: