tisdag 18 november 2008

Tisdag


Tjo, idag blir det liten träff med HardcOre, vi ska dansa å kanske kanske bubbla lite om vi hinner, tror inte de, men kul iallafall :) Nu skulle jag egentligen ta bussen, men Belinda ringde nyss och frågade när jag skulle komma till stan å vi pratade ett tag, sen bestämde vi oss för att jag skulle ta bussen som går 18.25 i stället och så får jag skjuts av hennes mamma till Jakobshöjden där vi ska träna. Det blir bara jag, Linus, Maria, James och Belinda som kommer men det är ju trevligt det också. Tidigare idag var jag i stadshuset för uppvaktning av 2008 års idrottsliga prestationer i västerås, var där med både formationen och gruppen eftersom vi vann SM. Förövrigt börjar jag bli sjuk, å inte blir de bättre av att gå ute med dyngblöta strumpor och skor :/ Huvudvärk, halsont och lite snuva.. vill verkligen inte bli sjuk nu. Joförsig är all viktiga tävlingar över för min det det här året. Nu återstår bara dansskolemästerskap och avslutningen. Nu ska jag kila, GOOD BYE :D <3

Inga kommentarer: