fredag 2 januari 2009

2008/2009


Har inte varit inne och skrivit på jätte länge, men det är för våran data paja, för mycke virus eller nå sånt. Typ inga bilder eller musik kvar, men de får man väl leva med:P

På julafton iallafall var hela familjen hemma plus Hanna och lilla Signe<3 hon fick såklart mest julklappar den lilla sötnosen. Jag fick en mobil, lite pengar, presentkort, sånt där mönster på nyckeln, hårprodukter, bad grejer, en smyckeshand å lite sånt blandat, inte så mycket men de va bra saker :D

Nyår firade jag hemma hos James och Linus, först när vi kom fick alla en varsin påse med godis i, en partyhatt eller partymask, en tuta och en uppgift man skulle göra under kvällen. Det var bara man själv som visste vad uppgiften var. Man kunde ju lista ut när Sandra ställde sig upp oh började hålla tal hela tiden att det var hennes uppgift. Å när Dannis började dansa robotdansen förstog man det med. På min lapp stog det:

Välkommen
hemlig uppgift
Under kvällen ska du
vissla visor vid egna
valda tillfällen

Lycka till!

Haha det första jag sa var: Men jag kan ju inte! Men sen under kvällen så försökte jag fast musiken var på. Man hörde mig inte men såg mina läppar vara putiga hela tiden:P Så tillslut tog jag modet till mig och tog tag i micken på kaeroken och började vissla i den. James och Linus var ju de enda som visste va min uppgift var så de skrattade väldigt mycket åt mina "flåsningar" i micken. Vid tolvslaget var vi ut och smällde raketer och drack champanj. Det blev en väldigt rolig och lyckad kväll/natt :D <3 Nyårsafton 09 med kanske? :) Tre år i rad skulle inte sitta fel :D

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA<3

Inga kommentarer: